Sponsor Oriflame

Nr sponsora - wpisz 1959750 Zapisz się do zespołu Time to success - do ORIFLAME

Konieczny warunek

Wymagamy ukończenia 16 roku życia oraz zgody rodziców - System Cię odrzuci i zablokuje wpisując wcześniejszy rocznik. Nie wpisuj błędnych danych. To fałszerstwo.



Szwecja w opakowaniach Wellness


ZDROWIE I CIAŁO
Zobacz Szwecję - przez pryzmat naszych nowych opakowań!

Rozmawiamy z Cornelią Greko, Starszym Menedżerem Globalnego Designu Opakowań, która uchyla rąbka tajemnicy i zdradza nam inspiracje, które towarzyszyły powstawaniu nowych, fantastycznych opakowań Wellness by Oriflame.
1. DESIGN, KTÓREMU PRZYŚWIECA CEL: PIĘKNO W SWEJ PROSTOCIE
Dzięki swojej wizualnej prostocie pełnej stylu, współczesny szwedzki design szturmem podbił świat. Zdaje się być idealnym kompromisem formy i funkcjonalności. Innymi słowy, szwedzki design to design funkcjonalny. Pragmatyczny, a jednocześnie piękny, prosty koncept – to motto szwedzkiego designu, widoczne we wszystkich obszarach projektowania. Szwedzi nawet zwykłe przedmioty codziennego użytku starają się projektować zgodnie z ideą pięknej prostoty.



Aby urzeczywistnić wizję nowych opakowań produktów z rodziny Wellness by Oriflame, zaprosiliśmy do współpracy jedną z wiodących, uhonorowanych licznymi nagrodami pracowni designu w Europie. Naszym celem było nadanie opakowaniom nowoczesnego wyglądu i podbicie premiowości szwedzkiej estetyki. Pragnęliśmy stworzyć spójną gamę produktów, które swoim wyglądem przyciągną uwagę klientów i dadzą im poczucie wyjątkowości ze stosowania produktu najwyższej jakości i o wymiernych korzyściach. Kluczowe było dla nas również to, aby nowy design opowiadał historię każdego produktu w sposób zarówno emocjonalny – tak, by nasi klienci z miejsca zakochali się w nowych produktach Wellness, jak i racjonalny – aby zapewnić im łatwą, intuicyjną nawigację po całej gamie jak i po każdym produkcie z osobna.

 “Aby urzeczywistnić wizję nowych opakowań produktów z rodziny Wellness by Oriflame, zaprosiliśmy do współpracy jedną z wiodących, uhonorowanych licznymi nagrodami pracowni designu w Europie”
- Cornelia Greko, Starszy Menedżer Globalnego Designu Opakowań

2. KORZYŚCI DLA CIEBIE Z KORZYŚCIĄ DLA ŚRODOWISKA
Współczesny szwedzki design bardzo koncentruje się na zrównoważonym wykorzystywaniu zasobów. Dlatego, gdy zajrzysz do środka nowego opakowania kartonowego któregoś z produktów Wellness by Oriflame, nie znajdziesz tam ulotki!


Zrównoważony rozwój jest bardzo ważny dla Oriflame i na każdym kroku staramy się działać zgodnie z jego zasadami – w rezultacie zrezygnowaliśmy z drukowania ulotek podczas procesu tworzenia nowych opakowań Wellness by Oriflame. W znaczący sposób udało nam się dzięki temu zmniejszyć stratę papieru. Teraz kupując nasz produkt troszczysz się nie tylko o siebie, ale też o środowisko naturalne. Wszystkie informacje, które znajdowały się przedtem na etykiecie, są teraz wydrukowane z tyłu i na bokach opakowania kartonowego.

3. INSPIROWANE KOLORAMI SZWEDZKICH BUDYNKÓW

Zarówno w dużych miastach, jak i w maleńkich wioskach Szwecji, da się zauważyć jeden wspólny motyw szwedzkiej architektury: kolory budynków. Cynamonowy, oliwkowa zieleń, czerwienie, pastelowe róże, żółcie i niebieskości – wszystkie te kolory występują obok siebie, tworząc paletę szwedzkich barw, która od stuleci kojarzona jest ze Szwecją.


Zainspirowani bogactwem tej palety, postanowiliśmy umieścić kilka spośród tych pięknych odcieni na etykietach nowych opakowań, na znak naszego przywiązania do szwedzkiego dziedzictwa. Jednocześnie chcieliśmy zachować tożsamość marki Wellness by Oriflame, która stała się w ciągu ostatniej dekady niezwykle rozpoznawalna na całym świecie, dlatego zostawiliśmy wibrujący, fioletowy kolor na opakowaniach naszych najlepiej sprzedających się produktów: WellnessPack dla kobiet i Multiwitaminy i minerały dla kobiet.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz teraz, aby wyglądać świetnie, zarabiać pieniądze i bawić się doskonale!
https://pl.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?potentialSponsor=1959750&fbclid=IwAR0SZ9tnkDiFWILpDu6pS2A6VUFw7FDOybEFaW8k5y35_V7rSitFK1dlAZY&store=1959750

O co chodzi z cashbackiem

https://pl.oriflame.com/?store=gosiawasilewska   15% Cashback „kasa wraca” to rabat naliczany od ceny katalogowej, przekazywany na konto Klu...

Etykiety

Obserwatorzy