Sponsor Oriflame

Nr sponsora - wpisz 1959750 Zapisz się do zespołu Time to success - do ORIFLAME

Konieczny warunek

Wymagamy ukończenia 16 roku życia oraz zgody rodziców - System Cię odrzuci i zablokuje wpisując wcześniejszy rocznik. Nie wpisuj błędnych danych. To fałszerstwo.



Historia sukcesu wellness

Dołączyłam do Oriflame pięć lat temu. Dzisiaj śmiało mogę powiedzieć, że moja rodzina jest „Rodziną Wellness”. Cała nasza czwórka: moja mama, mąż, syn i ja jesteśmy zdrowi i aktywni.
  
Nasz rytuał Wellness, obejmujący zestawy WellnessPack i koktajle Natural Balance, zapewnia nam energię każdego poranka. W dni pełne zajęć wspomagamy się także batonami proteinowymi Natural Balance.
Dzięki Wellness moja 81-letnia mama czuje się dzisiaj zdrowsza i szczęśliwsza niż pięć lat temu. Jest bardziej aktywna i zainteresowana życiem. Zaczęła nawet używać zestawu NovAge :)
Mój syn jest bardzo dobrym sportowcem; suplementy Wellness stanowią ważny element jego starannie zbilansowanej diety. Mój mąż przekonał się do zdrowego stylu życia i ma teraz dwa razy więcej energii. 
Pomogłam swojej rodzinie i znajomym znaleźć nowy, zdrowszy pomysł na życie tylko dlatego, że poleciłam im produkty Wellness.  Dzisiaj większość moich znajomych ufa jakości Wellness – tak samo jak moi klienci. Uwielbiam wszystkie te produkty, bo przynoszą mi więcej energii, zdrowia i pieniędzy. 
Dziękuję Oriflame!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz teraz, aby wyglądać świetnie, zarabiać pieniądze i bawić się doskonale!
https://pl.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?potentialSponsor=1959750&fbclid=IwAR0SZ9tnkDiFWILpDu6pS2A6VUFw7FDOybEFaW8k5y35_V7rSitFK1dlAZY&store=1959750

O co chodzi z cashbackiem

https://pl.oriflame.com/?store=gosiawasilewska   15% Cashback „kasa wraca” to rabat naliczany od ceny katalogowej, przekazywany na konto Klu...

Etykiety

Obserwatorzy