Sponsor Oriflame

Nr sponsora - wpisz 1959750 Zapisz się do zespołu Time to success - do ORIFLAME

Konieczny warunek

Wymagamy ukończenia 16 roku życia oraz zgody rodziców - System Cię odrzuci i zablokuje wpisując wcześniejszy rocznik. Nie wpisuj błędnych danych. To fałszerstwo.



Awanse ciąg dalszy

Dołącz do Oriflame – Możliwości Oriflame | Kosmetyki Oriflame | Oriflame Cosmetics

Cześć jestem Ania przede wszystkim jestem mama, mam 3 wspaniałych dzieci. Ale również jestem kobieta która chciałaby się spełniać zawodowo - podczas urlopu wychowawczego wpadłam na pomysł ze przecież mogłabym sobie dorobić do budżetu domowego na początku nie było to łatwe ... po pewnym czasie znalazłam ogłoszenie na fb (na początku byłam sceptycznie nastawiona) ale napisałam wiadomość ze jestem zainteresowana praca w ten sposób poznałam Wiolę, która zaraza mnie swoją pasja....
Pracujemy on-line w mega sympatycznym zespole to są moje początki ale wiem ze się nie poddam ...
Działam ok 9 tygodni i już zostałam menadżerem - mam zamiar rozwijać się dalej i uzyskać tytuł Dyrektora 💎💎




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz teraz, aby wyglądać świetnie, zarabiać pieniądze i bawić się doskonale!
https://pl.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?potentialSponsor=1959750&fbclid=IwAR0SZ9tnkDiFWILpDu6pS2A6VUFw7FDOybEFaW8k5y35_V7rSitFK1dlAZY&store=1959750

O co chodzi z cashbackiem

https://pl.oriflame.com/?store=gosiawasilewska   15% Cashback „kasa wraca” to rabat naliczany od ceny katalogowej, przekazywany na konto Klu...

Etykiety

Obserwatorzy