Sponsor Oriflame

Nr sponsora - wpisz 1959750 Zapisz się do zespołu Time to success - do ORIFLAME

Konieczny warunek

Wymagamy ukończenia 16 roku życia oraz zgody rodziców - System Cię odrzuci i zablokuje wpisując wcześniejszy rocznik. Nie wpisuj błędnych danych. To fałszerstwo.



Awanse w zespole

Dołącz do Oriflame – Możliwości Oriflame | Kosmetyki Oriflame | Oriflame Cosmetics

Cześć! Jak ci mija dzień? ☀️
🌸Chce dziś wam opowiedzieć o swoim przełomowym wydarzeniu w życiu.
Jak wiecie lub nie wiecie, jestem młodą mamą wychowująca 10miesieczna Marysię 😍 przeglądając Facebooka znalazłam ogłoszenie o pracę on-line. Nie byłam przekonana do takiej pracy, ale zainteresowało mnie 8 słów z całego ogłoszenia ,,Zarabiaj pieniądze przez Facebooka przecież i tak tu siedzisz". Postanowiłam się zgłosić. Okazała to się grupa Time Of Success, gdy po przedstawieniu jak praca funkcjonuje stwierdziłam ,,czemu nie?" I zaczęłam działać. Pracuje już 2 miesiące i osiągnęłam 2 awanse oraz super prezenty! Na start już otrzymałam 3 prezenty oraz bon rabatowy! Z każdym dniem idzie mi coraz lepiej dzięki Wioletta Roman Skurzyńscy S.C. osiągam sukcesy Pani Wiola mnie motywuje i nagradza. Dzięki tej pracy nie muszę się martwić o przyszłość! Uczę się dalej, mam zamiar zdać maturę i iść dalej bym nie szukać pracy na etat i dziecko posłać do żłobka, żeby iść do pracy harować po 8/10/12 godzin dziennie i wracając z pracy nie mieć siły na zabawę z Marysia. Wystarczy mieć cel w życiu i motywacje JA JĄ MAM moim celem jest osiągnięcie w pracy teraz menadżera następnie dyrektora oraz być przy rozwoju córki i dzielić każdą chwilę z nią 🥰 A czy ty masz swój cel ? 
🌸Czy ty chcesz też osiągnąć coś takiego w życiu ? 
🌸 Chcesz wiedzieć na czym polega taka praca ?
🌸 Odezwij się do mnie a udzielę ci więcej informacji 😍 
☀️MIŁEGO DNIA ☀️ 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz teraz, aby wyglądać świetnie, zarabiać pieniądze i bawić się doskonale!
https://pl.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?potentialSponsor=1959750&fbclid=IwAR0SZ9tnkDiFWILpDu6pS2A6VUFw7FDOybEFaW8k5y35_V7rSitFK1dlAZY&store=1959750

O co chodzi z cashbackiem

https://pl.oriflame.com/?store=gosiawasilewska   15% Cashback „kasa wraca” to rabat naliczany od ceny katalogowej, przekazywany na konto Klu...

Etykiety

Obserwatorzy