Sponsor Oriflame

Nr sponsora - wpisz 1959750 Zapisz się do zespołu Time to success - do ORIFLAME

Konieczny warunek

Wymagamy ukończenia 16 roku życia oraz zgody rodziców - System Cię odrzuci i zablokuje wpisując wcześniejszy rocznik. Nie wpisuj błędnych danych. To fałszerstwo.



Biznes wellness

Dołącz do Oriflame – Możliwości Oriflame | Kosmetyki Oriflame | Oriflame Cosmetics


Małgorzata Hondo: w jaki sposób produkty Wellness wpłynęły na moje zdrowie i biznes

Kategoria produktów Wellness by Oriflame pojawiła się w moim biznesie i życiu od początku kiedy pojawiły się w ofercie Oriflame, czyli ok 7 lat temu. Systematycznie zaczęłam stosować WellnessPack razem z rodziną, potem pojawił się koktajl Wellness by Oriflame. Oba produkty weszły na stałe do stylu życia mojej rodziny.
Ale dopiero rok temu, dzięki Eleonorze Sowińskiej – Dyrektorowi Diamentowemu Oriflame Polska – dostrzegłam potencjał zdrowotny i jednocześnie rozwoju biznesu w oparciu o Programy Wellness Life + . To był przełomowy moment w moim biznesie w Oriflame.
Powód, dla którego współpracuję dzisiaj z firmą nabrał głębszego znaczenia,  od kiedy polecając Programy Wellness Life + mogę  mieć wpływ na zdrowie i jakość życia innych ludzi.
Rezultaty zdrowotne, jakie osiągnęłam po Programie Wellness Life + we wrześniu ubiegłego roku, zainspirowały mnie do zmieniania innych i stały się początkiem dynamicznego wzrostu w mojej strukturze. Spektakularne zmiany, jakich doświadczają ludzie po Programie Wellness Life + (utrata kilogramów, średnio w mojej grupie 12-15 kg, niższy wiek metaboliczny, doskonałe samopoczucie) zachęcają innych do przystąpienia do Programu. Dzisiaj jest to najlepszy i najbardziej skuteczny sposób w mojej grupie na rekrutację nowych osób. Ważnym elementem biznesowym są też cykliczne, cotygodniowe otwarte Spotkania Wellness dla nowych osób zainteresowanych przystąpieniem do Programu oraz Wellness Party, czyli Spotkania Wellness z możliwością degustacji produktów, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem i wyniki rekrutacji po tych spotkaniach są bardzo dobre.
Moimi podstawowymi narzędziami, którymi się posługuje w pracy z programami Wellness Life + są Analizator Składu Ciała i Przewodnik Wellness. Na początku uwzględniałam także Test Zdrowia dostępny w firmie, ale wyniki z Testu Zdrowia często były bardzo rozbieżne z wynikami Analizatora Składu Ciała. Zauważyłam, że ludzie wypełniając Test Zdrowia sugerują się tym,  jak chcieliby, żeby było, a nie faktycznym stanem zdrowia i stylem życia. Dlatego dzisiaj bardzo rzadko stosuję Test Zdrowia.
Każda z osób w Programie Wellness Life + ma merytoryczne wsparcie w Klubie Wellness – Grupie zamkniętej na fb , którą prowadzę. Nie prowadzę szerokich działań w mediach społecznościowych oprócz informacji o Spotkaniach Wellness na mojej stronie na fb.
Kategoria Wellness naprawdę ma moc pozytywnie wpłynąć na Twoje zdrowie i finanse, a ja jestem tego najlepszym przykładem!
Małgorzata Hondo, Złoty Dyrektor Oriflame Polska
 
Podczas seminarium Wellness w Igelosa, Szwecja, październik 2016 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz teraz, aby wyglądać świetnie, zarabiać pieniądze i bawić się doskonale!
https://pl.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?potentialSponsor=1959750&fbclid=IwAR0SZ9tnkDiFWILpDu6pS2A6VUFw7FDOybEFaW8k5y35_V7rSitFK1dlAZY&store=1959750

O co chodzi z cashbackiem

https://pl.oriflame.com/?store=gosiawasilewska   15% Cashback „kasa wraca” to rabat naliczany od ceny katalogowej, przekazywany na konto Klu...

Etykiety

Obserwatorzy