Sponsor Oriflame

Nr sponsora - wpisz 1959750 Zapisz się do zespołu Time to success - do ORIFLAME

Konieczny warunek

Wymagamy ukończenia 16 roku życia oraz zgody rodziców - System Cię odrzuci i zablokuje wpisując wcześniejszy rocznik. Nie wpisuj błędnych danych. To fałszerstwo.



Walentynki

Potrzebujesz niebanalnego prezentu na Walentynki dla swojej drugiej połówki?
A może nie wiesz co możesz jeszcze sobie dokupić, albo nie chcesz zwracać towaru, bo boisz się, że po otwarciu nie uwzględnią reklamacji.

Znam ten ból. A raczej znałam do 2015 roku, kiedy zaczęłam działać na dobre w Oriflame z sukcesami. Wcześniej jako alergik próbowałam wszystkiego, jednak zawsze znalazłam coś dla siebie w szafie siostry. Nigdy nie mogłam narzekać na wysypkę czy duszności, nawet po noszeniu biżuterii czy tuszu do rzęs.

Teraz wiem na co przeznaczam pieniądze i ile płacę za każdym razem kiedy odwiedzam stronę oriflame po zalogowaniu. Nie zamienię tego na nic innego, bo daje mi to ogromną satysfakcję, że produkt który do mnie trafia jest zamknięty, nikt przede mną go nie otwierał, jest hermetycznie zapakowany, tańszy niż mają inni - co rodzi u innych zazdrość :)

Zawsze mogę tez obejrzeć następny w kolejce katalog - A Ty? musisz poczekać aż 3 tygodnie.
Dzięki pomocy mojego biura zapłacisz za przesyłkę po 14 dniach od otrzymania towaru.

Ty mi nie zazdrość. Zajrzyj na stronę oripasja.eu/rejestracja i wpisz M. Wasilewska w rubryce kto polecił Ci tą stronę.

Niech inni Ci zazdroszczą zaradności, opanowania, szacunku. Im bardziej pracujesz tym większa zazdrość u Twoich wrogów :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz teraz, aby wyglądać świetnie, zarabiać pieniądze i bawić się doskonale!
https://pl.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?potentialSponsor=1959750&fbclid=IwAR0SZ9tnkDiFWILpDu6pS2A6VUFw7FDOybEFaW8k5y35_V7rSitFK1dlAZY&store=1959750

O co chodzi z cashbackiem

https://pl.oriflame.com/?store=gosiawasilewska   15% Cashback „kasa wraca” to rabat naliczany od ceny katalogowej, przekazywany na konto Klu...

Etykiety

Obserwatorzy