Sponsor Oriflame

Nr sponsora - wpisz 1959750 Zapisz się do zespołu Time to success - do ORIFLAME

Konieczny warunek

Wymagamy ukończenia 16 roku życia oraz zgody rodziców - System Cię odrzuci i zablokuje wpisując wcześniejszy rocznik. Nie wpisuj błędnych danych. To fałszerstwo.



Partner biznesowy

Poszukuję partnerów biznesowych:

Trochę odjechanych - jak ja
Trochę szalonych - jak ja
Trochę pomysłowych - jak ja
Lubiących zabawę - jak ja
Chcących zarabiać - oj tak
już od 16 roku życia - zaczęłam niewiele później, ale jeszcze w okresie adolescencji (młodzieńczym)
Kobiet i mężczyzn - nie interesuje mnie płeć, poglądy - nawet nie muszę ich znać

Jeśli nie lubisz:

Chodzić w garniaku i w szpilkach
 spać z kurami i wstawać o 6 rano
czekać na wypłatę
żyć od pierwszego do pierwszego

Jeśli Twój cel to:

Przyjaźnie - mnóstwo nowych ludzi
spotkania, konferencje w Polsce i na świecie
zostanie  liderem
zarabianie 17 wypłat w ciągu roku
Zrobienie kilku kursów - np. makijażystki - tylko za co?

Pięknie zapraszamy - ślicznie się uśmiechamy

Zostań panią/panem swojego losu




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz teraz, aby wyglądać świetnie, zarabiać pieniądze i bawić się doskonale!
https://pl.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?potentialSponsor=1959750&fbclid=IwAR0SZ9tnkDiFWILpDu6pS2A6VUFw7FDOybEFaW8k5y35_V7rSitFK1dlAZY&store=1959750

O co chodzi z cashbackiem

https://pl.oriflame.com/?store=gosiawasilewska   15% Cashback „kasa wraca” to rabat naliczany od ceny katalogowej, przekazywany na konto Klu...

Etykiety

Obserwatorzy