Sponsor Oriflame

Nr sponsora - wpisz 1959750 Zapisz się do zespołu Time to success - do ORIFLAME

Konieczny warunek

Wymagamy ukończenia 16 roku życia oraz zgody rodziców - System Cię odrzuci i zablokuje wpisując wcześniejszy rocznik. Nie wpisuj błędnych danych. To fałszerstwo.



Co dalej?

Doszłaś/eś właśnie do mojej biznesowej - mam nadzieje liderskiej - grupy w Oriflame.
To bardzo dobrze.
Gratuluję Ci podjęcia słusznej decyzji.
Od tej chwili Twoje życie i Twojej rodziny będzie wyglądać inaczej - lepiej.
Ale co dalej? Czy będę zostawiony sam sobie?
NIE.
Zawsze będziesz miał/a prawo konsultacji np na messengerze z całym zespołem a także ze mną.





Jak wyglądają nasze zasady, webinary, rozmowy dowiesz się już jednak po dołączeniu do zespołu.
Mój blog mogą też czytać osoby, które gdzieś utknęły i szukają argumentów i sposobów by sobie ulżyć :) nic z tego :)

Od tej pory to Ty jesteś odpowiedzialny, ale nie tylko za siebie. Jesteś odpowiedzialny za swoich dystrybutorów jak Ojciec za swoje dzieci... Uczysz ich wszystkiego czego my Cię nauczymy.

Czas na podjęcie przez Ciebie decyzji czy chcesz się uniezależnić ode mnie, od rodziny, społeczeństwa? Bardzo dobry cel - i bardzo prosty.
Nie zawsze będzie łatwo ale uwierz mi, będzie warto.
Przez dwa lata nauczyłam się ,by nie poddawać się nigdy. Za każdym razem, kiedy mam doła, siadam do komputera i robię swoje w Oriflame, po paru chwilach przychodzi czas spokoju.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz teraz, aby wyglądać świetnie, zarabiać pieniądze i bawić się doskonale!
https://pl.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?potentialSponsor=1959750&fbclid=IwAR0SZ9tnkDiFWILpDu6pS2A6VUFw7FDOybEFaW8k5y35_V7rSitFK1dlAZY&store=1959750

O co chodzi z cashbackiem

https://pl.oriflame.com/?store=gosiawasilewska   15% Cashback „kasa wraca” to rabat naliczany od ceny katalogowej, przekazywany na konto Klu...

Etykiety

Obserwatorzy