Sponsor Oriflame

Nr sponsora - wpisz 1959750 Zapisz się do zespołu Time to success - do ORIFLAME

Konieczny warunek

Wymagamy ukończenia 16 roku życia oraz zgody rodziców - System Cię odrzuci i zablokuje wpisując wcześniejszy rocznik. Nie wpisuj błędnych danych. To fałszerstwo.



Aplikacje WebMastera, a także aplikacje Oriflame

Przedstawię wam z jakich appek korzystam na co dzień. Jest ich mnóstwo.

Do robienia screenów polecam chomiczka. Jest wg mnie najprostszy, ale wymaga utworzenia konta na chomikuj.pl
Do czego mi to w pracy w Oriflame? Często robię screeny katalogu czy webinaru. Wymaga to szybkiego programu, który zapisuje wszystko na dysku.

Do przesyłania informacji korzystam non stop z FB. Potrzebny mi jest w pracy Messenger czy fanpage's. Nic nie zastąpi kontaktu osobistego, ale lepsze to niż nic. Korzystam też z nk czy instagrama.

Non stop na komputerze mam włączony komunikator gg 5171966 -
Jest on pomocny jeśli szybko muszę komuś przekazać wytyczne.
Założyłam swój fanpage, by osoba która szuka info o Oriflame - trafiła na to od razu. To bezpośrednia strona z przyciskiem rejestracji w Oriflame.


Sama prowadzę swoje webinary, rozmowy na Skypie a także krótkie filmy instruktażowe o Oriflame.
Kocham tą pracę, bo daje mi tyle możliwości.
By otwierać rachunki, robić raporty, sprawdzać terminy spłat muszę korzystać z Worda.
Zawsze bezbłędny. Zawsze legalny.

Bez tych aplikacji nie wychodzę z domu. Pomagają mi zamawiać towar, składać zamówienie, zapraszać nowych klubowiczów, obejrzeć katalogi itp. Oriflame posiada aplikację - wirtualne lustro - do zrobienia makijażu bez kosmetyków - tylko za pomocą wirtualnej różdżki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz teraz, aby wyglądać świetnie, zarabiać pieniądze i bawić się doskonale!
https://pl.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?potentialSponsor=1959750&fbclid=IwAR0SZ9tnkDiFWILpDu6pS2A6VUFw7FDOybEFaW8k5y35_V7rSitFK1dlAZY&store=1959750

O co chodzi z cashbackiem

https://pl.oriflame.com/?store=gosiawasilewska   15% Cashback „kasa wraca” to rabat naliczany od ceny katalogowej, przekazywany na konto Klu...

Etykiety

Obserwatorzy