Sponsor Oriflame

Nr sponsora - wpisz 1959750 Zapisz się do zespołu Time to success - do ORIFLAME

Konieczny warunek

Wymagamy ukończenia 16 roku życia oraz zgody rodziców - System Cię odrzuci i zablokuje wpisując wcześniejszy rocznik. Nie wpisuj błędnych danych. To fałszerstwo.



Moja historia


Kiedy ponad cztery lata temu dołączałam do projektu strasznie się bałam tego, co za chwilę się stanie, jak mnie przyjmą znajomi, jak zareaguje mój zespół, byłam osobą zahukaną, której sporo trzeba było pokazać palcem. Trafiłam pod mega opiekę Ambasador marki Oriflame na 25-lecie firmy – Anny Rumińskiej – Perkowskiej.
Dołączyłam do Oriflame, bo potrzebowałam odskoczni od problemów codziennego świata. Jako nauczyciel w klasie byłam świadkiem przyniesienia przez ucznia noża.Na pewien czas wycofałam się z tej pracy, aby nie zwariować zaczęłam od początku starannie, krok po kroku budować mój złoty zespół. Dziś jestem silniejsza, nie popełniam tych samych błędów, wróciłam do pracy w szkole, tym razem z młodszymi dziećmi, sprawdzam się w swojej roli, równocześnie przez wakacje w terenie i cały rok online budując stabilny biznes.
Dziś z perspektywy upływu tych czterech lat jestem inną osobą – odpowiedzialną, wymagającą, bardziej zdyscyplinowaną a przede wszystkim nie boję się wyjść do ludzi. O to mi chodziło. Spełniam się dzięki poznanym sztuczkom i planowaniu biznesu także na innych płaszczyznach, zwłaszcza jako nauczyciel.
Rok temu, gdy powstał projekt Time of success, po cichu wierzyłam, że to coś dla mnie. Namówiła mnie do tego moja dyrektor p. Wioletta Skurzyńska wraz z mężem Romanem, i to właśnie on, jako mężczyzna rozpoczął pracę w biznesie po raz pierwszy już ponad 22 lata temu przed samym ślubem, by dorobić. Kolejny dyrektor p. Urszula Płonka pokazała nam jak działać, bo sama zrobiła wszystko by udowodnić mężowi (wojskowemu), że w ciągu pół roku zostanie dyrektorem struktury w myśl zasady: „ja Ci jeszcze pokażę”.
Mimo, że sporo osób w zespole jest dyrektorami, nie unosi się, nie stoi nad tobą, atmosfera jest iście rodzinna, dzięki temu awanse odbierasz jak księżniczka na scenie, mobilizując się wzajemnie do dalszej pracy.
Zachęcam Cię do podjęcia przemyślanej decyzji o budowaniu stabilnego biznesu na lata, który możesz przepisać u notariusza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz teraz, aby wyglądać świetnie, zarabiać pieniądze i bawić się doskonale!
https://pl.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?potentialSponsor=1959750&fbclid=IwAR0SZ9tnkDiFWILpDu6pS2A6VUFw7FDOybEFaW8k5y35_V7rSitFK1dlAZY&store=1959750

O co chodzi z cashbackiem

https://pl.oriflame.com/?store=gosiawasilewska   15% Cashback „kasa wraca” to rabat naliczany od ceny katalogowej, przekazywany na konto Klu...

Etykiety

Obserwatorzy