Sponsor Oriflame

Nr sponsora - wpisz 1959750 Zapisz się do zespołu Time to success - do ORIFLAME

Konieczny warunek

Wymagamy ukończenia 16 roku życia oraz zgody rodziców - System Cię odrzuci i zablokuje wpisując wcześniejszy rocznik. Nie wpisuj błędnych danych. To fałszerstwo.



Historia Oriflame

Dołącz do Oriflame – Możliwości Oriflame | Kosmetyki Oriflame | Oriflame Cosmetics


Dhian Maysharah

Dyrektor Generalny, Indonezja
Indonezja jest obecnie jednym z najprężniej rozwijających się rynków w serwisie Facebook (obecnie na 4. miejscu na świecie). W mojej pracy używam przede wszystkim Facebooka, jest on bardzo łatwy i przyjazny w obsłudze. Pozwala dotrzeć do wielu osób, znajomych oraz tych, które nas śledzą. Można dzielić się nie tylko statusami, ale i zdjęciami, notatkami, a także korzystać z wielu ciekawych opcji (np. reklam).

Jak buduję moją obecność w sieci
Regularnie zmieniam mój status, tak żeby moi znajomi wiedzieli, co robię w danym momencie. W mojej komunikacji zwracam się przede wszystkim do kobiet w przedziale wiekowym 18-45 lat (kobiety pracujące, zamężne, posiadające lub nieposiadające dzieci). Sama jestem matką trójki dzieci i zauważyłam, że najłatwiej pracuje mi się z osobami o podobnym do mojego profilu osobowościowym. Dlatego wybrałam matki jako mój "target marketingowy". Poprzez dzielenie się moimi doświadczeniami, mogę pokazać im, jak w łatwy sposób pogodzić dom, rodzinę i wychowanie dzieci z prowadzeniem własnego, szczęśliwego biznesu w Oriflame. W moich statusach najczęściej dzielę się codziennymi aktywnościami, czasem udostępniając również link do mojej strony lub bloga.

Jak zachęcam nowe osoby do zostania Konsultantami
Ludzie często wysyłają do mnie wiadomości, pytając o mój biznes w Oriflame, jak to się robi, jak dołączyć itd. Zawsze wszystko dokładnie im tłumaczę.
Czasem odwiedzają moją stronę, aby dowiedzieć się więcej o mnie i o mojej pracy - na mojej stronie znajdują się formularze kontaktowe, dzięki którym mogę budować moją bazę danych.
Na kolejnym kroku wysyłam nowym osobom zaproszenie - zapraszam ich na moje internetowe Prezentacje Możliwości Oriflame, które prowadzę regularnie na mojej grupie na Facebooku, te wydarzenia skierowane są tylko do osób niezwiązanych z Oriflame.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz teraz, aby wyglądać świetnie, zarabiać pieniądze i bawić się doskonale!
https://pl.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?potentialSponsor=1959750&fbclid=IwAR0SZ9tnkDiFWILpDu6pS2A6VUFw7FDOybEFaW8k5y35_V7rSitFK1dlAZY&store=1959750

O co chodzi z cashbackiem

https://pl.oriflame.com/?store=gosiawasilewska   15% Cashback „kasa wraca” to rabat naliczany od ceny katalogowej, przekazywany na konto Klu...

Etykiety

Obserwatorzy