Sponsor Oriflame

Nr sponsora - wpisz 1959750 Zapisz się do zespołu Time to success - do ORIFLAME

Konieczny warunek

Wymagamy ukończenia 16 roku życia oraz zgody rodziców - System Cię odrzuci i zablokuje wpisując wcześniejszy rocznik. Nie wpisuj błędnych danych. To fałszerstwo.



Wellness

Zobacz, co zmieniliśmy w produktach Wellness

Nowe oblicze opakowań Wellness


Odpowiedzi na Twoje pytania o Wellness


Misją Oriflame jest dostarczanie możliwie najlepszych produktów dla zdrowia i urody, dlatego nieustannie poszukujemy nowych rozwiązań, aby ulepszać doświadczenia klienta związane z produktem i wprowadzać pozytywne zmiany zarówno w Twoim życiu, jak i klientów. Odświeżenie designu opakowań to następny krok w rozwoju naszej ukochanej marki Wellness by Oriflame! Każdy produkt ma teraz nowoczesny, prosty, szwedzki design i ułatwioną nawigację. A co najważniejsze, nasze produkty mają ten sam wspaniały skład i smak! Nowe, odświeżone portfolio Wellnessów stwarza dla Ciebie świetną okazję, aby przyciągnąć nowych klientów – zarekomenduj im pięknie wyglądające produkty wysokiej jakości, dzięki którym ich życie zmieni się na lepsze i zdrowsze.
Dlaczego zmieniła się nazwa na „Astaksantyna i ekstrakt z borówek”?
Z naszych rozmów z klientami, konsultantami i liderami na całym świecie wynikły dwie istotne kwestie:
  •  Wielu z nich uważało, że nazwa “Kompleks Swedish Beauty Plus” jest zbyt skomplikowana i trudna do zapamiętania. 
  • Aby poradzić sobie jakoś z długą nazwą produktu, wiele osób skracało ją do słowa “Asta” w nawiązaniu do głównego składnika produktu – astaksantyny.
Dlatego rozpoczęliśmy starania, aby znaleźć nową, bardziej odpowiednią nazwę tego produktu, którą będzie można wdrożyć podczas launchu nowych opakowań. W rezultacie powstała nowa nazwa: Astaksantyna i ekstrakt z borówek, która jest łatwiejsza do zapamiętania i podkreśla dwa główne składniki produktu. W dodatku odzwierciedla ona nasze opisowe podejście w nazewnictwie najbardziej popularnych produktów Wellness by Oriflame, np. Multiwitaminy i minerały, Omega 3 itp.

Czym różni się Astaksantyna i ekstrakt z borówek od Kompleksu Swedish Beauty Plus?
Astaksantyna i ekstrakt z borówek ma teraz nie tylko łatwą do zapamiętania nazwę i nowe opakowanie, lecz także bardziej zaawansowaną formułę. Każda kapsułka Kompleksu Swedish Beauty Plus zawierała wyjątkowy profil antyoksydacyjny (dzięki astaksantynie i borówce czarnej), ale nasze badania pokazały, że możemy jeszcze bardziej udoskonalić formułę, dodając dwa przeciwutleniacze – witaminę C i E.
Dzięki temu powstał wyjątkowy produkt – skuteczniejszy w zapewnianiu Twojemu organizmowi złożonej ochrony antyoksydacyjnej!

Czy zmieniliście rodzaj borówek używanych do produkcji tego suplementu?
Nie! Stosujemy ten sam rodzaj borówek (Vaccinum myrtillus, czyli borówka czarna, zwana potocznie jagodą) i ma on takie same właściwości antyoksydacyjne. Jedyna różnica polega na tym, że teraz nazwa jest bardziej zrozumiała i łatwiejsza do zapamiętania. Ważne: stosujemy borówkę czarną, nie amerykańską do produkcji naszego suplementu.

Dlaczego obecnie na opakowaniach WellnessPack jest napisane Astaksantyna i ekstrakt z borówek?
Jedną z kapsułek w poprzednim WellnessPack Woman i WellnessPack Man był Kompleks Swedish Beauty Plus, dlatego jego nazwa widniała na opakowaniu. Po zmianie nazwy Kompleksu, wprowadziliśmy ją na nowe opakowania WellnessPack.

Czy wszystkie formuły produktów Wellness by Oriflame zostały zmienione?
Absolutnie nie! Zmieniliśmy jedynie formułę produktu Astaksantyna i ekstrakt z borówek. Wszystkie inne mają te same, świetne formuły, tylko opakowania się zmieniły, więc nadal można cieszyć się swoimi ulubionymi produktami.

Czy Batony Natural Balance również będą miały nowe opakowania?
Tak, ale jeszcze nie teraz. Obecnie pracujemy nad ulepszeniem składu batonów, aby były jeszcze smaczniejszcze i bogatsze w substancje odżywcze. Gdy już to nam się uda, batony zyskają nowy, nowoczesny wygląd i doskonale wpiszą się w odświeżony design produktów z rodziny Wellness by Oriflame.
Czy suplement WellnessKids również będzie miał nowy design?
Tak, ale jeszcze nie teraz. Obecnie pracujemy nad ulepszeniem składu tego suplementu. Gdy już to nam się uda, WellnessKids zyska nowy, nowoczesny wygląd i doskonale wpisze się w odświeżony design produktów z rodziny Wellness by Oriflame.

Dlaczego zmienił się adres produkcji na opakowaniach koktajli i zup?
Koktajle i Zupy Natural Balance od zawsze były produkowane w niemieckiej fabryce w mieście Bleckede niedaleko Hamburga. Siedziba fabryki znajdowała się w Hamburgu, dlatego oficjalny adres zakładu produkcyjnego brzmiał: “Atlantic Multipower Germany GmbH & Co. OHG, Hamburg, Germany”. Fabryka ta wraz z przyległościami została w 2017 przejęta przez The Aminolabs Group – wiodącego, międzynarodowego wytwórcę suplementów i produktów spożywczych – dla zdrowia i w sporcie. Po tym przejęciu na opakowaniach pojawiła się nowa, prawna nazwa fabryki – Aminolabs oraz jej adres w Bleckede w Niemczech, który jest precyzyjnym odniesieniem do miejsca, w którym znajduje się fabryka.
Podsumowując, możesz być pewny, że miejsce produkcji koktajli i zup Wellness, ich jakość i standardy produkcji się nie zmieniły. Jedyna rzecz jaka się zmieniła, to prawna nazwa fabryki.

Jaka jest różnica między borówką czarną (jagodą), a innymi borówkami?
Cóż, owoce rzeczywiście wyglądają i smakują podobnie, ale jednak się różnią. Borówki czarne (Vaccinum myrtillus), zwane także jako borówki europejskie, są ciemniejsze, mniejsze i często rosną dziko na małych krzewach, głównie na półkuli północnej. Inne borówki, np. amerykańskie, są większe, jaśniejsze w środku i często uprawiane. Borówki dziko rosnące mają wyższą zawartość antocyjanów, czemu zawdzięczają swój ciemny kolor. To jest powód, dla którego zdecydowaliśmy się ich używać.


wellness shakes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz teraz, aby wyglądać świetnie, zarabiać pieniądze i bawić się doskonale!
https://pl.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?potentialSponsor=1959750&fbclid=IwAR0SZ9tnkDiFWILpDu6pS2A6VUFw7FDOybEFaW8k5y35_V7rSitFK1dlAZY&store=1959750

O co chodzi z cashbackiem

https://pl.oriflame.com/?store=gosiawasilewska   15% Cashback „kasa wraca” to rabat naliczany od ceny katalogowej, przekazywany na konto Klu...

Etykiety

Obserwatorzy