Sponsor Oriflame

Nr sponsora - wpisz 1959750 Zapisz się do zespołu Time to success - do ORIFLAME

Konieczny warunek

Wymagamy ukończenia 16 roku życia oraz zgody rodziców - System Cię odrzuci i zablokuje wpisując wcześniejszy rocznik. Nie wpisuj błędnych danych. To fałszerstwo.



5 trendów

Dołącz do Oriflame – Możliwości Oriflame | Kosmetyki Oriflame | Oriflame Cosmetics

5 trendów zrównoważonego rozwoju, które warto znać

W ostatnich latach obserwujemy stopniowy wzrost zainteresowania zrównoważonym rozwojem w branży kosmetycznej. Rok 2019 zdaje się przynosić jeszcze większe zmiany. Oriflame kładzie ogromny nacisk na podążanie za trendami i wyzwaniami zrównoważonego rozwoju w przemyśle kosmetycznym, aby dostarczać klientom produkty najwyższej jakości, dbając jednocześnie o środowisko naturalne. W tym roku królować będą następujące trendy w branży kosmetycznej:

 

1. Biodegradowalne składniki 


Na pierwszy ogień pójdą drobinki w peelingach i chusteczki do twarzy, ale rok 2019 przyniesie jeszcze więcej korzystnych zmian. Staramy się, aby zasady zrównoważonego rozwoju dotykały wszystkich części naszych produktów – począwszy od ich składu, a skończywszy na opakowaniu.

Firmy kosmetyczne coraz częściej zwracają większą uwagę na składniki zawarte w ich produktach i upewniają się, że nie szkodzą one ani naszej planecie ani nam. Jeśli zależy Ci na ochronie środowiska, może wypróbujesz produkty z serii Love Nature  i Discover , które zawierają tylko biodegradowalne składniki?

 

2. Opakowania przyjazne środowisku

Konsumenci stają się coraz żarliwszymi obrońcami Ziemi, producenci starają się więc sprostać ich oczekiwaniom i zużywają mniej plastiku, a czasem nawet stosują plastik odzyskany z oceanów. Na przykład, w Oriflame zwiększamy zużycie plastiku pochodzącego z recyklingu pokonsumenckiego (PCR). W 2018 roku zamiast używać plastiku na bazie ropy naftowej, wykorzystaliśmy 100 ton plastiku PCR! Wiele firm, jeśli już tego nie robi, to zacznie inwestować w rozwój technik produkcji opakowań zdatnych do recyklingu lub pochodzących z recyklingu.
 

 

3. Produkty wielokrotnego napełniania

Trochę już pojawiło się na rynku takich opakowań, ale wciąż jest ich niewiele. Coraz więcej firm podąża za trendem produktów wielokrotnego napełniania, gdyż w 2019 będzie on niezwykle popularny wśród konsumentów.

Zamiast sprzedawać ciągle te same produkty, firmy zaczynają zachęcać do jednorazowego zakupu produktów, które można potem wielokrotnie napełniać. Potrzebujesz jedynie zachować oryginalny produkt, np. pomadkę, krem czy podkład, i uzupełniać go, gdy zaczyna się kończyć. Wypróbuj naszą kasetkę The ONE Make-up Pro, którą możesz zapełnić dowolnymi wkładami z cieniami do powiek – matowymi lub perłowymi. 

4. Mobilne aplikacje

W 2019 nastąpi boom na aplikacje, które będą oceniać kosmetyki w oparciu o etyczne, zielone kryteria. Mobilne aplikacje pomogą także zmniejszyć zużycie papieru – popularna aplikacja Oriflame daje Ci dostęp do katalogu i ulubionych produktów, kiedy tylko chcesz! To będzie jeden z najbardziej rozwijających się trendów zrównoważonego rozwoju w przemyśle kosmetycznym.

5. Wykorzystywanie energii odnawialnej

Zauważymy także znaczącą zmianę w tym, jak firmy kosmetyczne wytwarzają swoje produkty. Wiele z nich już stosuje przy produkcji odnawialne źródła energii, np. elektrownie wiatrowe. Naszym zdaniem trend ten w branży kosmetycznej będzie rozwijał się w 2019 roku. 

Tutaj w Oriflame cieszymy się z tego, że nasze biuro jest w 100% zaopatrywane w elektryczność z odnawialnych źródeł – podobnie jak nasze magazyny i fabryki. Trzymajcie kciuki, żeby w przemyśle kosmetycznym było coraz więcej pozytywnych zmian w trosce o środowisko naturalne!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz teraz, aby wyglądać świetnie, zarabiać pieniądze i bawić się doskonale!
https://pl.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?potentialSponsor=1959750&fbclid=IwAR0SZ9tnkDiFWILpDu6pS2A6VUFw7FDOybEFaW8k5y35_V7rSitFK1dlAZY&store=1959750

O co chodzi z cashbackiem

https://pl.oriflame.com/?store=gosiawasilewska   15% Cashback „kasa wraca” to rabat naliczany od ceny katalogowej, przekazywany na konto Klu...

Etykiety

Obserwatorzy