Sponsor Oriflame

Nr sponsora - wpisz 1959750 Zapisz się do zespołu Time to success - do ORIFLAME

Konieczny warunek

Wymagamy ukończenia 16 roku życia oraz zgody rodziców - System Cię odrzuci i zablokuje wpisując wcześniejszy rocznik. Nie wpisuj błędnych danych. To fałszerstwo.



Cel u mnie w zespole


Utwórz listę znajomych, dołącz do mnie oraz wypełnij cele i plany

CELE NA KATALOG NR……………
CEL – OSIĄGNIĘCIE PUŁAPU :                                                   ………………………
WYMAGANY OBRÓT PP :                                                         ………………………
WYMAGANA ILOŚĆ REKRUTÓW :                                          ……………………….
1.     Planowana ilość rekrutów:                     kat. ………….                           tyg. ………….

2.     Ilość pokazów kosmetycznych                kat. ………….                           tyg. ………….

3.    Ilość wypełnionych ankiet                       kat. ………….                           tyg. ………….

4.     Ilość rozdanych katalogów                     kat. ………….                           tyg. ………….

5.     Ilość wysłanych e-katalogów                kat. …………..                           tyg. ………….

6.     Ilość umówionych spotkań POM           kat. ………….                           tyg. ………….

7.     Ilość ogłoszeń- internet, prasa              kat. …………..                           tyg. ………….  

8.     Ilość ulotek, afiszy w terenie                 kat. ……………                          tyg. ………….

9.     Aktywacja śpiących ludzi                       kat. …………..                           tyg. ………….

RAPORT WYNIKOWY

PLANOWANY PUŁAP: ............                   OSIĄGNIĘTY PUŁAP: …………………….
PLANOWANY OBRÓT:..............                 OSIĄGNIĘTY OBRÓT: …………………….
PLANOW. IL. REKTUTÓW: …....               OSIĄGN. IL. REKRUTÓW: ………………
PL. AKTYWACJA ŚPIĄCYCH:………………..                    OSIĄGNIĘCIE AKTYWN:………………..

RAPORT SKUTECZNOŚCI & CO MOGĘ POPRAWIĆ







PLAN SPONSOROWANIA NA KATALOG NUMER ………


LP

DANE NOWEJ OSOBY

DATA

KLIENT CZY
KONSULTANT
1 SZKOLENIE
- PROCEDURY,
DOKUMENTY
- DOBRY START
2 SZKOLENIE
- LISTA ZNAJ.
- KROK 1
SPRZEDAŻ
3 SZKOLENIE
- LISTA ZNAJ.
- KROK 2
SPONSOROWANIE

1.







2.







3.







4.







5.







6.







7.







8.







9.







10.







11.







12.






NOTATKI-KONTAKTY







PLAN  PRACY

Lider grupy …………………………………………
Obecny poziom %, PP (baza startowa kat.)..............................................
Cel (poziom %, PP czas- kiedy, wysokość dochodu)……………………………..
Zespół kluczowy lidera:
1…………………………………..
2………………………………….
3…………………………………
4…………………………………
5…………………………………
6………………………………….

Plan krótkoterminowy 3 katalogowy:
Cel do osiągnięcia na 3 katalogi poziom%, PP .................................
Katalog ……/2017
Cel.(poziom%, PP) …………………………
Działania (ilość spotkań w katalogu – I, II poziom, ilość rekrutów, jakie akcje prospektingowe,  szkolenia kosmetyczne i marketingowe, jakie moduły rekrutacyjne, plan poziomów-awansów zespołu kluczowego) :
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………

Katalog ……/2017
Cel.(poziom%, PP) ………………………………
Działania:
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………

Katalog ……/2017
Cel.(poziom%, PP) ……………………………….
Działania:
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………


Plan średnioterminowy 6 katalogowy
Cel do osiągnięcia na 6 katalogów, poziom%, PP ...............................................

Katalog ……/2017
Cel.(poziom%, PP) ……………………………….
Działania (ilość spotkań w katalogu – I, II poziom,  ilość rekrutów, jakie akcje prospektingowe,  szkolenia kosmetyczne i marketingowe, jakie moduły rekrutacyjne, plan poziomów-awansów zespołu kluczowego) :
-……………………………………………………………………………………………….
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
Katalog ……/2017
Cel.(poziom%, PP) …………………………………..
Działania:
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
Katalog ……/2017
Cel.(poziom%, PP) ……………………………………
Działania:
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
Katalog ……/2017
Cel.(poziom%, PP) ……………………………………
Działania:
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
-……………………………………………………………………………………………….
Katalog ……/2017
Cel.(poziom%, PP) ……………………………………..          
Działania:
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
Katalog ……/2017
Cel.(poziom%, PP) ……………………………………….
Działania:
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
- ………………………………………………………………………………………………
-……………………………………………………………………………………………….
-……………………………………………………………………………………………….


ROZPISZ TAKŻE CEL DŁUGOTERMINOWY NA ROK LUB WIĘCEJ CZASU.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz teraz, aby wyglądać świetnie, zarabiać pieniądze i bawić się doskonale!
https://pl.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?potentialSponsor=1959750&fbclid=IwAR0SZ9tnkDiFWILpDu6pS2A6VUFw7FDOybEFaW8k5y35_V7rSitFK1dlAZY&store=1959750

O co chodzi z cashbackiem

https://pl.oriflame.com/?store=gosiawasilewska   15% Cashback „kasa wraca” to rabat naliczany od ceny katalogowej, przekazywany na konto Klu...

Etykiety

Obserwatorzy