Sponsor Oriflame

Nr sponsora - wpisz 1959750 Zapisz się do zespołu Time to success - do ORIFLAME

Konieczny warunek

Wymagamy ukończenia 16 roku życia oraz zgody rodziców - System Cię odrzuci i zablokuje wpisując wcześniejszy rocznik. Nie wpisuj błędnych danych. To fałszerstwo.



Co zyskujesz na 4%

CO ZYSKAŁAM AWANSUJĄC NA 4% ?

1) Pierwsza rzecz to różnica w cenie katalogowej i cenie hurtowej.Cena hurtowa mojego zamówienia wyniosła 200 zł. Całość zamówienia po cenie katalogowej miała ponad 600 zł, co oznacza, że na zamówieniu zarobiłam około 100 zł. To pieniądze, które dostaje się od ręki. Wręczasz swojej klientce produkt po cenie katalogowej, za fakturę płacisz cenę hurtową a resztę zostawiasz dla siebie :)

2) Rabat za grupę. Awans. Jak go osiągnąć? Teoretycznie wystarczy zrobić zamówienie za 100 punktów i zaprosić 3 -4 osoby, które też zrobią zamówienie za 100PP. (Te pieniądze dostajesz jako rabat przy składaniu zamówienia, odejmują je od ceny hurtowej zamówienia)

ALE: Nigdy nie ma się pewności, czy każdy nazbiera 100 punktów, więc lepiej zapisać więcej osób. Moje zamówienie miało 114 punktów a dziewczyny miały mniej niż sto, składały swoje pierwsze zamówienia.

Jak to policzyć? 1PP= 2,45zł

2,45 x 400= 980zł obrotu grupy
podzieliłam to przez swój procent.
Rabat za grupę- 45,84 PLN,więc jest to mój zarobek :)


zasada 2*2*2 
5 osób z zamówieniem 
to 10 osób zapisanych 
to 20 osób umówionych 
to 40 kontaktów



3) Dzięki mojej liczbie punktów zakwalifikowałam się dodatkowo na program Bonus dla urody- na srebro. (Zdobyłam ponad 200 punktów w katalogu 9, więc w 10 przy składaniu zamówienia pojawiły się dwie tabelki, z których mogłam wybrać po jednym produkcie)
 Bonus dla urody polega na tym, że: (Kosmetyki można zostawić dla siebie lub sprzedać)
-jeśli zrobię zamówienie za 100PP za 9,90zł mogę wybrać sobie jedną rzecz z grupy BRĄZ o wartości 119,90zł
-gdy zbiorę 200PP za 9,90zł mogę wybrać dwie nagrody:  jedną z grupy BRĄZ +z grupy SREBRO o wartości 262,70zł
-gdy zrobię zamówienie za 300PP za 9,90zł mogę wybrać sobie po jednej rzeczy z grupy BRĄZ, SREBRO, 
+z grupy ZŁOTO o wartości 402,60zł


  • Zakwalifikowałam się na srebro, więc z grupy BRĄZ miałam do wyboru:
Lovely Garden woda toaletowa 50ml, zestaw Ecollagen , zestaw The One, Midsummer woman woda toaletowa 50ml, zestaw optimals, Glacier Athletic woda toaletowa 100ml, Royal Velvet serum liftingujące 30ml, Bioclinic krem na dzień/noc do skóry,
  • A ze SREBRA

Ecollagen w.c. serum przeciwzmarszczkowe, Botanical infu. Mieszanka ziołowa, zestaw Royal Velvet, Blender Russel Hobbs, VIP Night woda perfumowana 50ml, Flamboyant woda toaletowa 75ml, Dancing Lady woda toaletowa dla pań 50ml, Bioclinic krem redukujący zaczerwienienia. 


4) Dodatkowo skorzystałam z oferty na 3 tydzień katalogu,  co oznacza, że za 19,90 zamówiłam perfumę Divine wartą 99,90zł. Mogę zostawić ją dla siebie lub sprzedać :P (na każdy tydzień katalogu jest oferta, więc są trzy, wyświetlają się po wejściu na stronę oriflame.pl)




----------------------------------------------------------------

co jeszcze było do zdobycia?

-Kupony rabatowe: za pierwszego i kolejnego , bezpośrednio zarejestrowanego nowego Konsultanta, który uzyska minimum 50 PP w Katalogu 10 otrzymasz Rabat w wysokości 30zł, do wykorzystania na zakupy w kolejnym Katalogu


-Program sponsorski: Zarejestruj 2 osoby i pomóż im zebrać 100PP. Zestaw SPA+ ręczniki w nagrodę :)
Co katalog może być inny.



-Oferty dla biznesu (tylko dla konsultantów):
Kup dwie perfumy za obniżoną cenę i sprzedaj je po cenie katalogowej

                                                                                                                    
  -Gorące oferty na lato: naprawdę bardzo przecenione produkty dla konsultantów i klientów


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz teraz, aby wyglądać świetnie, zarabiać pieniądze i bawić się doskonale!
https://pl.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?potentialSponsor=1959750&fbclid=IwAR0SZ9tnkDiFWILpDu6pS2A6VUFw7FDOybEFaW8k5y35_V7rSitFK1dlAZY&store=1959750

O co chodzi z cashbackiem

https://pl.oriflame.com/?store=gosiawasilewska   15% Cashback „kasa wraca” to rabat naliczany od ceny katalogowej, przekazywany na konto Klu...

Etykiety

Obserwatorzy