Sponsor Oriflame

Nr sponsora - wpisz 1959750 Zapisz się do zespołu Time to success - do ORIFLAME

Konieczny warunek

Wymagamy ukończenia 16 roku życia oraz zgody rodziców - System Cię odrzuci i zablokuje wpisując wcześniejszy rocznik. Nie wpisuj błędnych danych. To fałszerstwo.



Katalog Oriflame

Dołącz do Oriflame – Możliwości Oriflame | Kosmetyki Oriflame | Oriflame Cosmetics

Katalog Oriflame

Twoja najważniejsze narzędzie sprzedaży bezpośredniej
Czy wiesz, że firma Oriflame wydała już ponad 100 milionów Katalogów w 40 językach?
 Chcielibyśmy, żebyś traktował nasz Katalog jako sklep z kosmetykami, który zmienia swój asortyment co trzy tygodnie. Nasze Katalogi są piękne, inspirujące, pomocne oraz zachęcają do kupowania. To również wspaniałe narzędzia sprzedażowe, w których produkty same się sprzedają.
Abyś mógł jak najlepiej pracować z Katalogiem, zebraliśmy dla Ciebie najważniejsze porady dotyczące naszego Katalogu, które pomogą Ci w bezpośredniej sprzedaży. 
    Po pierwsze, NAUCZ SIĘ  najważniejszych wydarzeń katalogowych tak szybko, jak to możliwe.
    • Które z nowości są najważniejsze?
    • Które oferty są kluczowe dla tego Katalogu?
    • Które z produktów są Twoimi osobistymi faworytami? 
    • Jakie produkty Twoi Klienci kupują lub potrzebują kupić w każdym miesiącu?
     Zapoznaj się z historiami, które stoją za naszymi produktami (pomogą Ci w tym prezentacje Katalogowe, które przygotowujemy specjalnie dla Ciebie na każdy Katalog). Używaj tych informacji, kiedy prezentujesz nasze produkty swoim Klientom
    Zapoznaj się z nowymi produktami i ich historiami (znajdziesz je między innymi w prezentacjach Katalogowych, które przygotowujemy co Katalog) - opowiedz o nich swoim Klientom, kiedy opowiadasz im o produktach. Historie produktowe pomogą Ci zwiększać swój obrót. 
    Cataloge-article_img1 
    Wykorzystaj jak najlepiej specjalne sekcje w Katalogu, takie jak specjalne, tematyczne oferty na początku Katalogu, przecenione produkty w końcowej sekcji, Oferty Katalogu oraz wiele innych. Dzięki temu będziesz w stanie jeszcze lepiej dotrzeć do potrzeb Klienta i zaproponować mu profesjonalne produkty w atrakcyjnych cenach.




    Po drugie, nie zapomnij, jak ważne jest INWESTOWANIE w nowe katalogi. 
    W ten sposób stajesz się właścicielem swojego "sklepu kosmetycznego" i sam możesz decydować o tym, ile osób go odwiedzi, kiedy będzie otwarty oraz jakie produkty kupisz dla siebie i swoich najbliższych. 

    Cataloge-article_img3
    Ile osób zobaczy Twój katalog, kiedy będziesz w posiadaniu tylko 1 sztuki? Jeśli masz pod ręką 3, 5 lub nawet 10 katalogów, automatycznie zwiększasz liczbę odbiorców, a im więcej osób zobaczy Katalog, tym lepiej. 
    Naszą rekomendacją jest kupowanie minimum 10 katalogów co trzy tygodnie, w ten sposób będziesz w stanie efektywnie zwiększać swoje wyniki - pokaż każdy z katalogów minimum 3-4 osobom. 
    Zbierz swoje zamówienia jak najprędzej, najlepiej podczas spotkania z klientami. Jeśli tego potrzebują, zostaw im katalog na 2-3 dni, aby mogli dokładnie zapoznać się z ofertą. Kiedy odwiedzisz ich, by odebrać katalog, zapytaj czy któreś z produktów zainteresowały ich szczególnie i czy mają ochotę je zamówić.
    Pamiętaj, aby zawsze zapisać swoje imię, numer telefonu, adres e-mail na każdym katalogu, lub przykleić spersonalizowaną naklejkę. 

    Zapamiętaj zasadę: Więcej katalogów = więcej odbiorców = więcej klientów!
    Cataloge-article_img2 
    Zamawiając minimum 10 katalogów co 3 tygodnie, będziesz w stanie stworzyć bazę przynajmniej 20 regularnych klientów, dzięki którym osiągniesz solidny przychód co katalog. 

    Nasza trzecia porada to PREZENTUJ katalog na każdy z możliwych sposobów, aby osiągnąć jak najlepsze wyniki.
    Oriflame’s most successful Leaders advise working with current catalogues until your customers have ordered products from 
    Najlepsi Liderzy Oriflame sugerują, by pracować z aktualnym katalogiem do momentu, aż Klienci nie złożą z niego zamówień. Zaprezentuj im nowy Katalog dopiero, kiedy przyniesiesz im zamówienie z obecnego. 
    Nie zapominaj, by być wrażliwym na potrzeby swoich Klientów. Jeśli Twój Klient jest zainteresowany produktem, jednak nie może sobie na niego pozwolić ze względu na cenę, a Ty wiesz, że w kolejnym katalogu ten produkt będzie w promocji - zasugeruj mu zakup w kolejnym Katalogu. 

    Zapraszamy Cię do skorzystania z jednego z naszych szkoleń w ramach Akademii Oriflame, dzięki któremu poznasz więcej technik sprzedażowych oraz porad dotyczących naszych produktów i Katalogu. Już teraz dowiedz się więcej oAkademii Oriflame Krok 1 "Zarabiaj pieniądze już dziś"


    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz

    Dołącz teraz, aby wyglądać świetnie, zarabiać pieniądze i bawić się doskonale!
    https://pl.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?potentialSponsor=1959750&fbclid=IwAR0SZ9tnkDiFWILpDu6pS2A6VUFw7FDOybEFaW8k5y35_V7rSitFK1dlAZY&store=1959750

    O co chodzi z cashbackiem

    https://pl.oriflame.com/?store=gosiawasilewska   15% Cashback „kasa wraca” to rabat naliczany od ceny katalogowej, przekazywany na konto Klu...

    Etykiety

    Obserwatorzy