Sponsor Oriflame

Nr sponsora - wpisz 1959750 Zapisz się do zespołu Time to success - do ORIFLAME

Konieczny warunek

Wymagamy ukończenia 16 roku życia oraz zgody rodziców - System Cię odrzuci i zablokuje wpisując wcześniejszy rocznik. Nie wpisuj błędnych danych. To fałszerstwo.



Wellness po miesiącu

Po miesiącu zażywania suplementu (nie leku), czuję sporą poprawę. Jest większa siła, brak skurczy mięśni, zero objawów PMS, gdzie wcześniej nie mogłam się skupić na pracy, byłam wybuchowa i pierwszego dnia dopadał mnie taki bòl, że nie szło ani pracować ani nawet stać czy siedzieć. W tym czasie pomagała tylko i wyłącznie kąpiel oraz 3 tabletki przeciwbòlowe dziennie.

Nie jestem też na tyle zmęczona, by nie wiadomo jak padać na twarz. Znikły sińce pod oczami (spokojnie, nikt mnie nie pobił) :) a także z chęcią uczestniczę w życiu prywatnym i zawodowym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz teraz, aby wyglądać świetnie, zarabiać pieniądze i bawić się doskonale!
https://pl.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?potentialSponsor=1959750&fbclid=IwAR0SZ9tnkDiFWILpDu6pS2A6VUFw7FDOybEFaW8k5y35_V7rSitFK1dlAZY&store=1959750

O co chodzi z cashbackiem

https://pl.oriflame.com/?store=gosiawasilewska   15% Cashback „kasa wraca” to rabat naliczany od ceny katalogowej, przekazywany na konto Klu...

Etykiety

Obserwatorzy