Sponsor Oriflame

Nr sponsora - wpisz 1959750 Zapisz się do zespołu Time to success - do ORIFLAME

Konieczny warunek

Wymagamy ukończenia 16 roku życia oraz zgody rodziców - System Cię odrzuci i zablokuje wpisując wcześniejszy rocznik. Nie wpisuj błędnych danych. To fałszerstwo.



Mój dzień pracy w Oriflame


Chcesz dołączyć do Oriflame, ale nie wiesz jak, nie wiesz co masz robić,  chcesz wiedzieć jak wygląda dzień każdej z nas? Napisz do mnie ;)

Każdy ma swoje życie, swoje obowiązki, męża i dzieci. Ktoś inny jest zdany na samego siebie, jak ja. Zobacz jak wygląda mój dzień w Oriflame. Nie jest zbyt oryginalny, ale dla mnie jest jedyny taki - MÓJ, niepowtarzalny, każdego dnia inny.

Godziny 8:00 - 12:00 - Pobudka, kąpiel, łyk gorącej kawy, sprawdzenie poczty mailowej, sprawdzenie wiadomości w prasie i w TV.

Godziny 12:00 - 15:00 - Spotkania w rodzinnym gronie, lub spotkania w rodzinnej atmosferze z klientkami Oriflame. Przekazanie katalogów, najnowszych informacji o Ori, prowadzenie bloga oraz strony internetowej na FB Konsultant Oriflame Brojce.

Godziny 15:00 - 18:00 - Ponowne sprawdzenie poczty, dalsze spotkania z Oriholiczkami ;) Spotkanie  lub rozmowa telefoniczna, na fb, z Dyrektor Anną Rumińską Perkowską.

Godziny 18:00 - 21:00 - Sprawdzenie poczty drukowanej, przesyłek, dowóz paczek dzięki uprzejmości firmy DPD. Zakończenie dnia pracy. Kąpiel, sen.


Każdy dzień jest inny, spotkanie z każdym człowiekiem przebiega w inny sposób, dlatego w naszym przypadku nie ma czasu na 
nudę. Spróbuj i TY.


Konsultant Oriflame Brojce na FB

Co Mogę Ci dać od chwili zalogowania?
20% zniżki na każdy kosmetyk z osobna, możliwość rozpoczęcia nowej przygody i postawienia firmy od podstaw. Brzmi nieźle. Przesyłam ofertę na maila 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dołącz teraz, aby wyglądać świetnie, zarabiać pieniądze i bawić się doskonale!
https://pl.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?potentialSponsor=1959750&fbclid=IwAR0SZ9tnkDiFWILpDu6pS2A6VUFw7FDOybEFaW8k5y35_V7rSitFK1dlAZY&store=1959750

O co chodzi z cashbackiem

https://pl.oriflame.com/?store=gosiawasilewska   15% Cashback „kasa wraca” to rabat naliczany od ceny katalogowej, przekazywany na konto Klu...

Etykiety

Obserwatorzy