Wiele osób zadaje mi pytanie jakie są różnice pomiędzy kupującym, klientem a konsultantem marki Oriflame. Postanowiłam zaradzić temu i odpowiedzieć na każde wasze pytanie. Kierujcie je do mnie a postaram się odezwać w możliwie najkrótszym czasie, najlepiej poprzez gg.
Jako konsultant:
1) Kupujesz to co chcesz i kiedy chcesz.
2) Na każdą rzecz uzyskujesz 20% rabatu.
3) Zarabiasz na marży.
4) Tworzysz swój team.
5) Zasługujesz na najlepsze promocje.
6) Dostajesz maile i informacje o najbliższych spotkaniach i konferencjach.
7) Grasz z nami do jednej bramki - Musisz zapoznać się z regulaminem Oriflame by nie popełniać błędów
8) Jesteś odpowiedzialny/a za swój zespół i za nowych rekrutów
9) Wykorzystaj swoje pomysły, by zarobić jeszcze więcej, nie musisz ich z nikim uzgadniać - chyba, że są wbrew regulaminowi.
10) Zbierasz nagrody za swoje punkty i punkty twoich rekrutów.
11) Bierz życie pełnymi garściami.
12) Stwórz swoją stronę internetową lub blog. Polecaj go znajomym i zarabiaj na nim przez ad-sense.
13) Paczkę odbierasz po dwóch dniach u dostawcy DPD i w innych placówkach - poczta, in post.
14) Otrzymujesz termin 14 dni na spłatę zobowiązań.
14) Otrzymujesz termin 14 dni na spłatę zobowiązań.
Jako klient:
1) Możesz liczyć tylko na swojego konsultanta. Nie o wszystkim Cię poinformuje.
2) To konsultant zarabia na Tobie.
3) Omija Cię przygoda życia. Nie pozwól na to!
4) Nie masz własnego zdania, ostatnie zdanie ma zawsze konsultant.
5) Nie jesteś na bieżąco informowana/y o brakach. Dowiadujesz się o nich z chwilą odebrania paczki.
6) Na paczkę poczekasz 2 dni plus dzień - dwa na odebranie od konsultanta.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Dołącz teraz, aby wyglądać świetnie, zarabiać pieniądze i bawić się doskonale!
https://pl.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?potentialSponsor=1959750&fbclid=IwAR0SZ9tnkDiFWILpDu6pS2A6VUFw7FDOybEFaW8k5y35_V7rSitFK1dlAZY&store=1959750